fotograf, podróżnik, pisarz, filozof, społecznik, artysta, politolog, animator kulturalny... czyli jak to mówią: człowiek renesansu


* ZAPROSZENIE


Leszek Szczasny. Jestem raciborzaninem (ur. 1975), z wykształcenia politologiem i filozofem (UJ), a z zamiłowania  m.in. fotografem, niezależnym globtroterem oraz społecznikiem (w kadencji 2014-2018 także radnym miejskim). Mam mnóstwo pozytywnej energii, zmysł obserwacji i swoje zdanie. Od prawie dwudziestu lat jestem wegetarianinem, a od dwunastu lat posiadaczem konta na facebooku.

Zapraszam do wielowymiarowej współpracy:

- Wydałem reporterską książkę pt. "Świat na wyciągnięcie ręki", a pracuję nad kolejną pt. "Afrykański rytm".
- Przedstawiam wyjątkowe slajdowiska z Bliskiego Wschodu i Afryki,a od 2018 roku także i z naszej Polski!
- Oferuję  kilka wystaw fotograficznych z moich eskapad.
- Świadczę wymagające i różnorodne usługi fotograficzne, ze sprzedażą zdjęć artystycznych włącznie.
- Chętnie koordynuję projekty kulturalne czy edukacyjne, a mogę też poprowadzić wykłady i zajęcia okołofilozoficzne.
- Działam w sprawach infrastruktury rowerowej.
- Wiruję w rytm polskich tańców tradycyjnych.
- Czasami napiszę bardzo krótki wiersz...



[by poznać szczegóły możesz przewijać powoli w dół albo klikać w zakładki w MENU]